پنجشنبه 23 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انجمن روزنامه نگاران مسلمان: انجمن صنفی روزنامه نگاران نبايد بازگشايی شود

تهران- ايرنا- نايب رييس انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: انجمن صنفی روزنامه نگاران به صورت قانونی بسته شده و به هيچ عنوان نبايد به دنبال بازگشايی آن بود.

حسن کربلايی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه رسانه ايرنا اظهار کرد: به عنوان يک روزنامه نگار به هيچ عنوان موافق بازگشايی مجدد انجمن صنفی روزنامه نگاران نيستم زيرا برخی از آنها در فتنه ۸۸ حضور داشتند و تعدادی ديگر از کشور فرار کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: کسانی که در اين جريانات حضور داشتند بايد از سمت خود استعفا دهند و محاکمه شوند. چرا بايد بعضی اتفاقات مانند مسايلی در مورد مسکن در اين انحمن اتفاق بيفتد و هيچ يک از دست اندرکاران آن اعتراضی به اين مسايل نکنند.

انجمن صنفی روزنامه نگاران سال ۸۸ توسط سعيد مرتضی دادستان وقت پلمپ شد .

نايب رييس انجمن روزنامه نگاران مسلمان در مخالفات با نظرات چندی پيش حسام الدين آشنا مشاور رييس جمهوری در امور فرهنگی و بازگشايی انجمن صنفی با نامی جديد، گفت: کاملا مخالف صحبت های آشنا هستم زيرا دوستان به دنبال مسايل ديگر هستند و دلشان برای انجمن نسوخته است.

وی تصريح کرد: خبرنگاران مشکلات زيادی از جمله بيمه، عدم امنيت شغلی و ادامه تحصيل دارند آيا مسئولان فکری برای حل اين مشکل کرده اند؟

وی اظهار داشت: انجمن روزنامه نگاران مسلمان مجوز خود را از کميسيون ماده ۱۰ اسناد گرفته است و می توانيم فعاليت سياسی هم داشته باشيم و ذاتا با انجمن صنفی فرق داريم.

کربلايی خاطرنشان کرد: مجوز انجمن صنفی از سوی وزارت کار صادر شده است و آنها به هيچ عنوان حق دخالت در مسايل سياسی را ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016