یکشنبه 26 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اظهارات پورمحمدی درباره روغن پالم و پرونده بابک زنجانی

وزير دادگستری گفت: دولت با جديت موضوع روغن پالم را پيگيری می‌کند و تاکنون لحظه‌ای توقف نداشته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام و المسلمين مصطفی پورمحمدی در حاشيه مراسم ختم پدر ناصر سراج در جمع خبرنگاران درباره آخرين روند رسيدگی به پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده به صورت مرتب پيگيری شده و گزارشگيری می‌شود در واقع هر هفته يا هر دو هفته يکبار جلسه‌ای در سطح سه قوه برگزار می‌شود و جلسات کارشناسی در سطح مسئولان قضايی نيز به صورت مرتب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت در رابطه با اين پرونده انجام می‌شود و هر سرنخی چه در داخل و خارج از کشور و چه قطعی و مشکوک وجود داشته باشد تعقيب می‌شود همچنين اموال قابل فروش بابک زنجانی را برای فروش گذاشته‌ايم و در تلاش هستيم تا حقوق بيت‌المال به کشور بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سؤال يکی از خبرنگاران درباره اظهارات نجف‌قلی حبيبی گفت: اين موضوع جوابش بايد در رسانه‌ها داده شود. در واقع فضای اجتماعی ما فضای بسيار فعال و بانشاطی است و هر فردی حرف مورد نقدی داشته باشد از طريق اين فضاها نقد می‌شود.

پورمحمدی در رابطه با اسامی بدهکاران بانکی که از سوی دولت اعلام شده بود نيز اظهار کرد: همکاری‌ها بسيار خوب است و ما پيوسته کار می‌کنيم، همچنين بانک‌ها و سازمان ثبت نيز در اين راستا جدی‌تر شده‌اند.

وی ادامه داد: از طرق اوليه، حتی قبل از اجرای مراحل قضايی اين موضوع پيگيری می‌شد و اگر بتوانيم معوقات را باز می‌گردانيم البته بايد بين معوقات تفکيک قائل شد. در حال حاضر همکاری بسيار خوبی وجود دارد و سازمان بازرسی نيز جدی‌تر اين موضوع را پيگيری می‌کند.

يکی از خبرنگاران درباره روغن پالم از وزير دادگستری پرسيد و خواستار پاسخ شد که وی تصريح کرد: از طريق وزارت بهداشت اين موضوع مورد به مورد اعلام می‌شود، در واقع مهم‌ترين چيز اين است که پس از شناسايی موارد موضوع را مورد به مورد به دستگاه قضايی اعلام کنند تا جلوی محصول گرفته شود همچنين برای افراد متخلف جريمه در نظر گرفته می‌شود. دولت با جديت کار را دنبال می‌کند و تاکنون در اين راستا لحظه‌ای توقف نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016