یکشنبه 26 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پخش نامه عليه حسن روحانی در مجلس + متن

نماينده مردم اردبيل در مجلس شورای اسلامی از پخش نامه‌ای عليه حسن روحانی در جلسه علنی امروز (يکشنبه) مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کمال‌الدين پيرموذن در حاشيه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کمال تأسف امروز شاهد بوديم که در روز روشن عليه رئيس جمهور نامه تخريبی منتشر شده که تاريخ مجلس چنين چيزی را به خود نديده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين نامه آمده که مدرک دکترای رئيس جمهور در زمان نمايندگی وی جعلی بوده و روحانی در زمان نمايندگی مدرک دکترا نداشته است.

اين نماينده مجلس بر لزوم پاسخ‌گويی هیأت رئيسه در برابر پخش اين نامه‌ها تأکيد کرد.

پير موذن با بيان اينکه مهدی کوچک زاده مسئوليت نگارش اين نامه را بر عهده گرفته تصريح کرد: انتشار اين نامه برای جوسازی، تخريب و تندروی پيش از طرح استيضاح وزير علوم است تا رئيس جمهور با شجاعت و صراحت واقعيت‌های پشت پرده استيضاح را مطرح نکند.

پيرموذن در پايان گفت: من اميدوارم حتما استيضاح وزير علوم انجام شود تا سيه‌روی شود هر که در او غش باشد.

به گزارش ايسنا متن اين نامه به شرح زير است:

«بسم‌الله ‌الرحم‌الرحيم

حسب مندرجات اسناد مجلس شورای اسلامی، آقای حسن روحانی رئيس‌جمهور از دوره اول مجلس شورای اسلامی با عنوان «دکتر» عهده‌دار سمت نمايندگی بوده‌اند در حالی که مطابق مندرجات سايت مرکز تحقيقات استراتژيک (تحت مديريت خود ايشان) ايشان طی سال‌های منتهی به ۷۴ برای تحصيل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در يکی از دانشگاه‌های انگلستان ثبت نام نموده‌اند و اکنون نيز حسب اظهارات معاون خود آقای نوبخت استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دريافت می‌دارند! در اين رابطه سؤالاتی به شرح زير مطرح است که لازم است مراجع ذيربط برای روشن شدن اذهان و افکار عمومی بدان پاسخ دهند.

۱- در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال ۷۴ که ايشان مدرک دکترا گرفته‌اند از حقوق و امتيازات عنوان «دکتر» استفاده نموده‌اند؟ اگر بلی با چه مجوز قانونی و شرعی؟

۲- چگونه همزمان با تحصيل در انگلستان در پست‌های خطيری مثل نايب رئيس مجلس، دبير شورای عالی امنيت ملی و ... انجام وظيفه شده است.

۳- ايشان در هيئت مميزه کدام دانشگاه و با کدام سوابق پژوهشی موفق به کسب عنوان «استاد تمام» شده‌اند؟

۴- در دوران تحصيل از بورس استفاده کرده‌اند يا با هزينه شخصی در انگلستان درس خوانده‌اند؟ اگر بورسيه بوده‌اند با شرکت در کدام آزمون و يا با کدام مجوز قانونی از بورسيه استفاده نموده‌اند؟»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016