یکشنبه 26 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صالحی: آژانس ۵ خواسته ديگر مطرح کرد

رييس سازمان انرژی اتمی از گفت‌وگو با مديرکل آژانس درباره چاشنی‌های انفجاری خبر داد.

به گزارش ايسنا، علی‌اکبر صالحی، رييس سازمان انرژی اتمی ايران عصر يک‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک با يوکيا آمانو، مديرکل آژانس گفت: در اين ديدار درباره چاشنی‌های انفجاری صحبت کرديم و اميدواريم آمانو گامی را در جهت بسته شدن اين موضوع بردارد. اگر اين قدم برداشته شود قدم‌های بعدی نيز برداشته خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او ادامه داد: ايران و آژانس در چارچوب تفاهم مشترک همکاری‌هايی را در ۱۳ گام تاکنون انجام داده‌اند و در آخرين گام قرار شد همکاری‌های ديگری را داشته باشيم که اقداماتی در اين زمينه صورت گرفته است.

صالحی گفت: نتايج ۱۳ گام اوليه به طور مثبت در گزارش‌های مدير کل منعکس شده است.

وی اظهار کرد: در بخش سوم همکاری‌ها، آژانس ۵ خواسته‌ی ديگر را مطرح کرد که برخی از آن‌ها در چارچوب تفاهم با ۱+۵ است که اقداماتی برای انجام آن‌ها نيز انجام گرفته است.

رييس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: با آمانو امروز درباره‌ی چاشنی‌های انفجاری صحبت کرديم و خوشبختانه تمام سوالات درباره‌ی چاشنی‌های انفجاری را دوستان ما پاسخ دادند و اميدواريم درباره‌ی چاشنی‌های انفجاری آمانو قدم بلندی را در جهت اين موضوع که تقريبا درحال بسته شدن است بردارد.

او تصريح کرد: به ايشان گفتيم که اگر اين قدم برداشته شود قدم‌های بعدی ان‌شاءالله آسان‌تر خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016