پنجشنبه 30 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ساخت هر متر مسکن مهر ۴۴۰ هزار تومان

قائم مقام وزير راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: به طور متوسط برای ساخت هر متر مربع مسکن مهر ۴۴۰ هزار تومان هزينه شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه لرستان، احمد اصغری مهرآبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آينده در جلسه با وزير نيرو در خصوص توزيع ۱۰ هزار ميليارد ريال اعتبار تکميلی مسکن مهر در شش ماهه دوم سال با توجه به اولويت‌های وزارت راه و شهرسازی تصميم گيری خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: برای تامين خدمات زيربنايی واحدهای مسکن مهر کشور با تشکيل کارگروهی با حضور معاون اول رييس جمهوری ۵۶ هزار ميليارد ريال برای پرداخت به استان‌ها تصويب شده که متناسب با نياز استان‌ها توزيع خواهد شد.

قائم مقام وزير راه و شهرسازی در امور مسکن مهر باهمکاری بانک مرکزی و دستگاهای خدمات رسان تلاش می‌شود پرونده مسکن مهر کشور تا پايان سال ۹۴ بسته شود چراکه در صورت عدم همکاری اين نهاد‌ها، اتمام طرح مسکن مهر به راحتی امکانپذير نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هفته آينده در جلسه با وزير نيرو در خصوص توزيع ۱۰ هزار ميليارد ريال اعتبار تکميلی در شش ماهه دوم با توجه به اولويت‌های وزارت راه و شهرسازی تصميم گيری خواهد شد.

اصغری مهرآبادی با بيان اينکه ۶۶۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور فاقد شبکه آب، ۶۷۵ هزار واحد فاقد شبکه برق، ۷۱۶ هزار واحد فاقد شبکه گاز و سيستم دفع فاضلاب هستند، گفت: از مجموع دوميليون و ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر کشور نيز کار سفت کاری دو ميليون واحد آن به اتمام رسيده و يک ميليون و ۲۵۰ هزار واحد نيز واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در اين راستا دولت به تازگی ۵۰ ميليارد ريال برای حل مشکلات زيربنايی و آماده‎سازی واحدهای مسکن مهر کشور اختصاص داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016