دوشنبه 23 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور افزايش هزينه ساخت مسکن مهر صادر شد، هر متر مربع؛ کمتر از ۱۰۰ هزار تومان

مهر ـ معاون وزير راه و شهرسازی از ابلاغ مابه‌التفاوت هزينه های ساخت پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: دستور افزايش هزينه ساخت پروژه‌های مسکن مهر به ميزان کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در هر مترمربع صادر شد.

ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شماره ۳ مبنی بر افزايش هزينه مسکن مهر در روز جاری، گفت: در راستای بخشنامه معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور، ابلاغيه جديدی برای افزايش کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در هر مترمربع برای واحدهای مسکن مهر صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در ابتدای امسال دو دستورالعمل شماره ۱ و شماره ۲ برای افزايش قيمت ساخت مسکن مهر ابلاغ شده بود که براساس دستورالعمل شماره ۱ ، ۴۰ هزار تومان و دستورالعمل شماره ۲، ۱۵ هزار تومان به هر مترمربع افزوده شده بود.

معاون وزير راه و شهرسازی تصريح کرد: دستورالعمل شماره ۳ به تاييد همه سازمان‌های ذيربط، سازمان ملی زمين و مسکن، شرکت عمران شهرهای جديد و قائم مقام وزير بر امور مسکن مهر و همچنين وزير راه و شهرسازی رسيده و از سوی معاونت مسکن و ساختمان ابلاغ شده است.

صومعلو با بيان اينکه در افزايش نرخ ارز در سال گذشته قيمت مصالح ساختمانی تحت تاثير قرار گرفت، گفت: به همين جهت اجرای پروژه ها برای سازندگان امکان پذير نبود بنابراين دستورالعمل شماره ۳ را ابلاغ کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016