یکشنبه 2 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حسین فدایی: خاتمی، هاشمی، خمینی، و لاریجانی "سناریوی دلالان هرزه سیاسی برای انتخابات آینده مجلس"

237563.jpg
دیگربان - حسین فدایی٬ دبیرکل جمعیت «ایثارگران» از تلاش «دلالان هرزه سیاسی» برای تجمیع اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، حسن خمینی٬ حسن روحانی٬ علی لاریجانی و علی‌اکبر ناطق نوری برای انتخابات آینده مجلس خبر داده است.

آقای فدایی در یک نشست خبری گفته این «دلال‌ها» با تجمیع افراد مذکور قصد دارند «ظرفیت‌های نیروهای انقلابی» را گرفته و «اختلاف» ایجاد کنند.

دبیرکل جمعیت «ایثارگران» افزوده «دلالان هرزه سیاسی» پروژه مواجهه حسن روحانی با باراک اوباما را نیز دنبال می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی در میان این «دلال‌ها» عناصر «فاسد و نفوذی» وجود دارد که برای انتخابات آینده مجلس با ایجاد «شک٬ تردید و ابهام» در میان مردم می‌خواهند آرایش نیروهای سیاسی معتقد به نظام را برهم بزنند.

فدایی اضافه کرده آن‌ها برای اجرای طرح خود «از پشتوانه اطلاعاتی امنیتی و سیاسی» برخوردارند و در این راه ممکن است افرادی را نیز «گول» بزنند.

وی افزوده آن‌ها قصد دارند «هاشمی، خاتمی و خمینی را تجمیع کنند و گروه مرجعی را به وجود آورند» و در مراحل بعدی حسن روحانی٬ علی لاریجانی و علی‌اکبر ناطق نوری را به این گروه اضافه کنند.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های این گروه «هرزه سیاسی» برای ایجاد ارتباط میان مقام‌های جمهوری اسلامی و آمریکا خبر داده است.

وی گفته این گروه «هم اکنون نیز تلاش می‌کنند که اگر روحانی به سفرهای خارجی می‌رود، بتوانند وی را با اوباما روبرو کند و مذاکرات و توافقاتی را ساماندهی کنند.»

فدایی همچنین اظهار کرده این «دلال‌ها» می‌خواهند «مدلی را طراحی کنند که تضاد و دو قطبی درون نظام را میان نیروهای انقلاب» سامان یابد.

دبیرکل جمعیت «ایثارگران» در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری گفته بر اثر فعالیت این گروه از دهه ۶۰ به بعد «مرز‌ها» به هم ریخته و برخی از آن‌ها داخل نیرو‌های انقلاب آمده‌اند.

فدایی حوادث ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ و خرداد سال ۱۳۸۸ را از نتایج فعالیت‌های این گروه اعلام کرده و اضافه کرده آن‌ها همچنین توانستند در دوران دولت دهم در کشور «دو قطبی» ایجاد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016