یکشنبه 9 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حجت‌الاسلام رحيميان: چرا نگوئيم موشک‌های ايرانی، گنبد آهنين رژيم صهيونيستی را شکست


خبرگزاری تسنيم: توليت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز دنيا می‌داند آن‌چه در فلسطين رخ داده و موشک‌هايی که آسمان گنبد آهنين رژيم صهيونيستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ايران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوييم.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد حسن رحيميان، توليت اين مکان مقدس شب جمعه در مراسم استقبال از کاروان زير سايه خورشيد و افتتاح برنامه‌های دهه کرامت از حضور سفيران آستان قدس رضوی در مسجد مقدس جمکران تقدير و تشکر کرد.

وی با تبريک دهه کرامت اظهار داشت: آغاز اين دهه که با ولادت حضرت معصومه(سلام الله عليها) و پايان آن با ولادت امام رضا(عليه السلام) همراه است تنها به منظور گرامی داشت و تکريم اين بزرگواران نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام و المسلمين رحيميان با اشاره به اين‌که ائمه اطهار(عليه السلام) نيازی به تکريم ما ندارند، بيان داشت: اگر همه دنيا به اهل‌بيت(عليه السلام) پشت کرده و به زيارت اين بزرگواران نروند سر سوزنی از مقامات ائمه اطهار(عليه السلام) کاسته نمی‌شود. بلکه ما نيازمند کرامت، عنايت، محبت و شفاعت ائمه اطهار(عليه السلام) هستيم و به هر ميزان اين پيوند، عشق، علاقه، محبت، اظهار ارادت، توسل و تمسک بيشتر شود توجه اين بزرگواران که حبل‌الله اعظم هستند بر ما بيشتر می‌شود.

توليت مسجد مقدس جمکران با تأکيد بر اين‌که ملت ايران هر چه دارند از کرامات و برکات اهل‌بيت(عليه السلام) به ويژه امام رضا(عليه السلام) است، خاطرنشان کرد: امام حسين(عليه السلام) و امام رضا(عليه السلام) دو سرمايه بزرگ ما هستند. به هر ميزان برکت به ملت ما می‌رسد در سايه وجودی اهل‌بيت(عليه السلام) است؛ حتی وجود حضرت معصومه(سلام الله عليها) در شهر مقدس قم و تمام برکات مرتبط با ايشان به سبب وجود امام رضا(عليه السلام) در ايران اسلامی است.

توليت مسجد مقدس جمکران عظمت، شکوه، قدرت، امنيت و اقتدار جمهوری اسلامی ايران را مديون قدرشناسی ملت از امام رضا(عليه السلام) و حضرت معصومه(س) دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر دنيا ناامن بوده و در حال سقوط و افول است؛ در حالی که لحظه به لحظه بر اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ايران اسلامی افزوده می‌شود.

نماينده ولی فقيه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنگ ۵۰ روزه رژيم صهيونيستی عليه ملت مظلوم فلسطين و شکست خفت بار اين رژيم گفت: رسانه‌ها و مطبوعات غرب، آمريکا و اسرائيل غاصب خود اعتراف کردند که در اين جنگ سردمدارانشان شکست خورده و جمهوری اسلامی ايران پيروز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنيا می‌داند آن‌چه در فلسطين رخ داده و موشک‌هايی که آسمان گنبد آهنين رژيم صهيونيستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ايران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوييم.

توليت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در اين دنيای آشفته و ناامن، امنيت، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ايران به برکت و کرامت صاحب اصلی اين نظام و انقلاب يعنی اهل‌بيت(عليه السلام) به ويژه امام زمان(عجل الله تعالی و فرجه الشريف) است؛ هر چه داريم متعلق به اين بزرگواران است.

وی با تأکيد بر حرکت جامعه به سمت فرهنگ اهل‌بيت(عليه السلام) بيان داشت: بايد تلاش کنيم که حرکات، گفتار، رفتار و کردار ما مطابق رضای ائمه اطهار(عليه السلام) باشد؛ اخلاق و سبک زندگی جامعه بايد ما مورد پسند امام رضا(عليه السلام) باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمين رحيميان در پايان اظهار داشت: عبادت ما سبب خشنودی و معصيت و تظاهر به فسق نيز سبب رنجش و ناراحتی اهل‌بيت(عليه السلام) می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016