دوشنبه 10 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احتمال سفر هاشمی رفسنجانی به عربستان

عضو هیأت موسس حزب کارگزاران درباره احتمال سفر هاشمی‌رفسنجانی به عربستان در ايام حج گفت: ايشان بارها به عربستان دعوت شده‌اند.

فائزه هاشمی عضو هيئت موسس حزب کارگزاران در گفت‌وگو با فارس، درباره اينکه آيا به دليل در پيش بودن ايام حج آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به عربستان دعوت شده است اظهار داشت: ايشان بارها به عربستان دعوت شده‌اند، نمی‌دانم حالا استثناً بروند يا خير و اطلاعی ندارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين نيز غلامعلی رجايی مشاور رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام درباره اينکه آيا هاشمی رفسنجانی در سال ۹۳ به عربستان سفر خواهد کرد يا نه، گفته بود: دعوت از وی انجام شده است و ما منتظر بعضی از اقدامات هستيم.

اين در حالی است که هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگويی با سايت انتخاب در ۲۸ بهمن سال گذشته درباره سفر احتمالی به عربستان گفته بود: اصل سفر بنا بود که برای زيارت و مراسم عمره به حج بروم که مشکلی نيست، مسأله اين است که اگر بحث مذاکره برای حل مشکلات است؛ بايد اول در اينجا طرحی آماده شود که ما چه می‌خواهيم و آنها چه می‌خواهند، بايد بحث‌های کارشناسی شود تا هر کسی که می‌رود؛ با برنامه برود و مذاکره کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016