چهارشنبه 12 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انتشار ویدئو بریده شدن سر دومین آمریکایی توسط داعش

گروه تروریستی داعش تصاویری از بریدن سر، استیون ساتلوف، یکی دیگر از روزنامه‌نگاران آمریکایی در بند خود را منتشر کرد



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صدای آمریکا - بر اساس تصاویری که روز سه‌شنبه در یک فایل ویدئویی در اینترنت منتشر شده است، دومین شهروند آمریکایی که در گروگان گروه افراطی «دولت اسلامی» بود، توسط یکی از اعضای آن گروه به قتل می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این ویدئو که با عنوان «دومین پیام به آمریکا» منتشر شده است، استیون ساتلوف خبرنگار آزاد آمریکایی که برای نشریه‌های تایم و فارین پالیسی مقاله می‌نوشت، در حالی که لباس نارنجی به تن داشت، توسط یکی از اعضای گروه موسوم به دولت اسلامی گردن زده می‌شود.

این روزنامه‌نگار ۳۱ ساله آمریکایی آخرین بار در ماه اوت سال گذشته (تابستان ۱۳۹۲) در سوریه دیده شده بود و پس از آن خبری از او در دسترس نبود، تا آن که ماه گذشته در ویدئویی که گروه دولت اسلامی منتشر کرد و در آن جیمز فولی دیگر خبرنگار آمریکایی گردن زده می‌شود، تصویر او نیز دیده شد.

در آن ویدئو، یک عضو داعش در حالی که نقابی سیاه رنگ به چهره داشت، تهدید کرده بود اگر ایالات متحده از حمله به نیروهای «دولت اسلامی» در عراق دست برندارد، استیون ساتلوف را خواهد کشت.

مادر استیون ساتلوف، در ویدیوئی که چهارشنبه هفته گذشته منتشر کرد، مستقیماً از ابوبکر البغدادی، خلیفه دولت خودخوانده اسلامی درخواست کرده بود که فرزندش را آزاد کند.

خبرگزاری رویترز نیز روز سه‌شنبه در گزارشی در همین زمینه نوشت، عضو گروه دولت اسلامی که در ویدئوی امروز مشاهده می‌شود، همچنین تهدید کرده است یک شهروند بریتانیایی به نام دیوید هینس را خواهد کشت و به دولت نیز بریتانیا هشدار داده است از آنچه که او «هم‌پیمانی شوم با آمریکا» خواند، دست بردارد.

ISIS_threatens_more_deaths.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016