چهارشنبه 12 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضيحات وزير کشور درباره تلاش داعش برای نفوذ به ايران

وزير کشور در مورد مباحثی مبنی بر تلاش داعش برای نفوذ به مرزهای کشور گفت: همجواری ايران با دو کشور ناپايدار و بی‌ثبات افغانستان و پاکستان در شرق و عراق در غرب ما را متاثر از اين ناپايداری‌ها خواهد کرد. از جمله در حوزه قاچاق مواد مخدر و اشرار و گروه‌های ديگری است که قصد سوء‌استفاده از اين شرايط را دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، رحمانی فضلی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت با اشاره به اين‌که «گروه‌ها و فرقه‌هايی در بيرون از مرزهای ايران هستند که همواره مخالفت و عقده‌ای نسبت به ايران دارند»، اظهار کرد: اين مخالفت را در تبليغات‌شان به صورت آشکار نشان می‌دهند اما اين‌که چقدر مؤثر باشند و بتوانند در کشور ما نفوذ داشته و اثرگذاری کنند، مواردی را نداشته‌ايم البته در حوزه فضای مجازی فعاليت‌هايی را برای برقرای ارتباطات در اين طرف مرز انجام می‌دهند.

وی افزود: نيروهای امنيتی و نظامی و انتظامی ما کاملاً به اوضای مرزها مسلط هستند و به‌خصوص در منطقه غرب ما آمادگی کامل در جوار مرز داريم و نيروهای‌مان را مستقر کرديم، پس اگر بخواهد اقدامی خطوط قرمز ما را در مناطق مرزی تهديد کند، بدون هيچ معطلی اقدام خواهيم کرد، چون امنيت داخلی‌مان را با هيچ چيز معامله نمی‌کنيم.

وی با اشاره به اين‌که «خوشبختانه وضعيت در عراق به نفع دولت مرکزی است و اجماع مردم پيش می‌رود» گفت: اتحاد و يکپارچگی پيش‌ آمده در داخل عراق را شاهد هستيم و از طرف ديگر با فهم و درک کشورهای منطقه با مقوله داعش به عنوان يک فرقه خطرناک مواجه هستيم و آمريکا هم متوجه اين موضوع شده است؛ بنابراين همه به دنبال کنترل و مديريت آن هستند که البته ايران نقش بسيار سازنده‌ای در اين مسئله داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016