سه شنبه 18 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش مخاطبان عرب به سخنان ظريف درباره داعش

مخاطبان شبکه خبری العالم در شبکه‌های اجتماعی، با استقبال از نظرسنجی اين شبکه درباره سخنان محمد جواد ظريف که گفته بود "آمريکا در مبارزه با داعش جدی نيست"، موافقت خود را با مواضع وزير خارجه کشورمان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ۹۵ درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجی تأکيد کردند که با سخنان ظريف موافق هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۲۶۰۰ نفر از شرکت کنندگان در اين نظرسنجی هم ديدگاه‌های جالبی را درباره سخنان وزير خارجه بيان کرده اند و بيشتر آنان تأکيد داشتند که داعش ساخته و پرداخته آمريکاست.

يکی از مخاطبان به نام غسان محمد گفت: سخنان آقای ظريف واقعيت دارد؛ زيرا آمريکا به دنبال کنترل تحرکات داعش در محدوده‌ای است که برای اين گروه ترسيم شده و قصد نابودی اين گروه را ندارد.

حيدر المحمد هم اظهار داشت: بله، هزار بار اين سخن را تأييد می کنم؛ زيرا آمريکا دشمن ملت‌های مظلوم است و در جنگ با داعش جديت ندارد؛ به اين دليل که خودش داعش را به وجود آورده است.

خالد السلطانی الموسوی هم گفت: آيا شيطان با شيطان می‌جنگد؟!

مخاطب ديگری به نام عماد ملحم تأکيد کرد: اطمينانی به آمريکا نيست، اين کشور فقط به دنبال منافع خودش است و اگر منافع ايجاب کند همه هم پيمانانش را هم قربانی می کند.

غسان قسيس هم اظهار کرد: بله درست است. زيرا داعش و دشمن صهيونيستی از يک منشأ هستند.

مهدی ابوعصام هم گفت: آمريکا به دنبال آن است که از داعش در رسانه‌های خود غول بسازد و بگويد که به دنبال همکاری با چند کشور برای مقابله با داعش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016