چهارشنبه 19 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رمضان شريف: در درگیری با جيش‌ العدل يک پاسدار کشته و دو بسيجی‌ زخمی شدند

مسول روابط عمومی کل سپاه در رابطه با حمله جيش‌ العدل به يکی از پاسگاه‌های مرزی کشورمان در سراوان گفت: سپاه ديروز بيانيه‌ی رسمی در اين ارتباط صادر کرده است و اخبار تکميلی را تا فردا اعلام می‌کنيم.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری ايسنا، سردار رمضان شريف در حاشيه‌ی مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام و المسلمين مصلحی با اشاره به بيانيه رسمی که از سوی جيش العدل اعلام شده است، گفت: آنها مدعی هستند که دو تانک را منهدم کردند و ده نفر را به شهادت رساندند.اما نکته‌ی مهم اين است که آنها بعد از کشته شدن يکی از سران‌شان به دليل اختلافات داخلی به دنبال ابراز وجود در عرصه افکار عمومی بودند و چون يکی دو بار در منطقه سراوان توانسته بودند عرض اندام کنند، تصورشان اين بود که اين بار هم می‌توانند اين اقدام را انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با هوشياری تيم مستقر سپاه در منطقه و بسيجی‌های محلی استان اقدامات خوبی انجام شد و بعد از درگيری و شليک‌های مفصل طرفين يکی از پاسداران ما شهيد و دو بسيجی‌مان زخمی شدند. البته آنها نيز تلفات قابل توجهی داشتند.

رمضان شريف با اشاره به اينکه نيروهای جيش‌العدل بعد از حمله به پاسگاهی در سراوان به خاک پاکستان فرار کردند، افزود:‌گزارش‌ها حاکی است که تعدادی از جنازه‌هايشان را برده‌اند و برخی از تجهيزات‌شان نيز باقی مانده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اين که در رابطه با پيگيری مساله از هيچ کمکی به پاکستان دريغ نخواهيم کرد، افزود: در مرزبانی دو کشور بين ايران و پاکستان به توافقاتی رسيده‌ايم و تا شعاعی مشخص می‌توانيم وارد عمل شويم اما بعد از آن با هماهنگی بايد اقدام شود و به طور کلی سياست همکاری پاکستان با جمهوری اسلامی ايران در مسائل مرزی خوب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016