سه شنبه 11 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضيح وزارت کشور درباره مرگ عبدالرئوف ريگی و کشته شدن "عامل" قتل وی

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به بيانيه جنبش جيش النصردرباره دستگيری عوامل کشته شدن عبدالرئوف ريگی و شهادت يک ايرانی گفت: ادعای جيش النصر واقعيت ندارد بلکه عامل کشته شدن عبد الرئوف ريگی اختلافات درون گروهی است که گروهک جيش النصر با گروهک های ديگر دارد و همين منجر به کشته شدن اين فرد شده است.

حسين‌علی اميری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بيانيه جنبش جيش النصر مبنی بر دستگيری عوامل کشته شدن عبدالرئوف ريگی و شهادت يک فرد ايرانی گفت: ادعای جيش النصر واقعيت ندارد بلکه عامل کشته شدن عبد الرئوف ريگی اختلافات درون گروهی است که گروهک جيش النصر با گروهک های ديگر دارد و همين منجر به کشته شدن اين فرد شده است. دو گروهک با هم اختلاف پيدا کرده و در درگيری به سمت يکديگر تيراندازی کردند که منجر به کشته شدن عده ای از جمله ريگی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين درباره آخرين وضعيت دانايی فر مرزبان ربوده شده ايرانی گفت: ما تا زمانی که به دلايل متقن و قوی مبنی بر شهادت مرزبان نرسيم نمی توانيم شهادتش را تاييد کنيم. ما هنوز اميدوار هستيم دولت پاکستان همکاری کند و سرنوشت دانايی فر مشخص شود.

سخنگوی وزرات کشور درباره زمان اعلام مجوز تشکيلات ندای ايرانيان که به تازگی اعلام موجوديت کرده است،تصريح کرد: تاسيس حزب يک فرايند قانونی دارد ،مدارک و اساس نامه از سوی تشکيلات ندا ارائه شده، از دستگاه های نظارتی يک سری استعلامات انجام می‌شود و در کميسيون اساس نامه اش بررسی می‌شود. اکنون هيات موسس معرفی شده و مشغول انجام روال اداری آن هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016