چهارشنبه 19 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دانشجو، وزير سابق علوم: بورسيه غيرقانونی در دولت دهم وجود نداشت

وزير سابق علوم، تحقيقات و فناوری درباره اينکه عنوان شده بورسيه‌های غيرقانونی در دولت دهم به برخی افراد واگذار شده است، گفت: دولت برود بورسيه‌های خود و دولت‌های پيش از سال ۶۸ را بررسی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، کامران دانشجو، وزير علوم، تحقيقات و فناوری دولت دهم بعد از ظهر امروز در حاشيه مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام حيدر مصلحی وزير سابق اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اينکه نظر شما پيرامون بورسيه‌های غيرقانونی که در دولت يازدهم مطرح شده است و آنها را به دولت گذشته انتصاب داده اند، چيست؟، گفت: بورسيه های غيرقانونی وجود نداشته و مشخص شد فضاسازی بوده است.

وی افزود: دولت يازدهم بورسيه‌های خود و بورسيه‌های قبلی و دولت‌های گذشته را هم بررسی کند.

دانشجو با بيان اينکه اگر کسانی که اين کارها را انجام دادند، ريگی به کفششان نبوده و نيست، کار را به تحقيق و تفحص مجلس واگذارند، گفت: آن چيزی که مجلس از آنها خواسته است در مورد بررسی بورسيه‌های غيرقانونی، بروند از سال ۶۸ تاکنون را بررسی کنند تا مشخص شود سياهی برای زغال است يا کسی ديگر.

وزير سابق علوم اظهار داشت: اهداف آنها از اين اقدام، دو قطبی کردن جامعه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016