چهارشنبه 29 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

لاريجانی پخش فيلمی از گزارش بی‌بی‌سی و صدای آمريکا در مورد بورسيه‌های غيرقانونی در جلسه استيضاح را متوقف کرد

رييس مجلس شورای اسلامی انتشار کليپی در جلسه علنی ظهر امروز (چهارشنبه) را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاليکه بيژن نوباوه در زمان نطق خود به عنوان موافق استيضاح وزير علوم کليپی را از گزارش بی‌بی‌سی و صدای آمريکا در مورد بورسيه‌های غيرقانونی پخش می‌کرد، علی لاريجانی پخش اين فيلم در جلسه علنی را متوقف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در کليپی که از سوی بيژن نوباوه به نمايش درآمد گزارش صدای آمريکا و بی‌بی‌سی در مورد بورسيه‌های غيرقانونی، اعطای بورسيه به فرزندان، آشنايان و اقوام نمايندگان مطرح شد.

علی لاريجانی در واکنش به پخش اين فيلم، گفت: چرا حرف‌های بی‌ربط را اشاعه می‌دهيد. ممکن است رسانه‌ای حرف مزخرفی بگويد، چرا حرفی را که رسانه بی‌ربطی راجع به کليت مجلس می‌گويد اشاعه می‌دهيد؟

رييس مجلس شورای اسلامی در ادامه از نوباوه خواست در مورد موضوع استيضاح صحبت کند.

بيژن نوباوه نيز ابتدا در واکنش به رييس مجلس گفت: با توجه به اينکه حرف‌های من بر مبنای اين فيلم است اگر اين فيلم پخش نشود حرف ديگری ندارم.

وی در ادامه در مورد توقف پخش فيلم قانع شد و خطاب به نمايندگانی که به توقف پخش اين فيلم اعتراض می‌کردند، گفت که بايد سعه صدر به خرج دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016