چهارشنبه 19 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بيانيه تريبون آزاد وکلا در حمايت از وکيل دربند، فرشيد يدالهی

تريبون آزاد وکلا – مرکز حاميان حقوق بشر - همکار دربندمان آقای فرشيد يدالهی- عضو کانون وکلای دادگستری- در اعتراض به محدوديت‌های غير قانونی‌ که در زندان بر وی تحميل می‌‌شود، از تاريخ‌ نهم شهريور ماه سال جاری در اعتصاب غذا بسر می برد و وضعيت جسمی‌ او رو به وخامت است. تعداد ديگری از دراويش گنابادی دربند، از جمله کسری نوری، مصطفی عبدی، حميد رضا مرادی، اميد بهروزی، افشين کرم پور، مصطفی دانشجو و رضا انتصاری هم در حمايت از خواست‌های نامبرده و اعتراض به نقض حقوق بشر که نسبت به پيروان اين گروه به عمل می آيد، اعتصاب غذای خود را شروع کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تريبون آزاد وکلا، ضمن حمايت از خواست‌های قانونی‌ فرشيد يدالهی، اعلام می دارد مسئوليت حفظ جان و سلامتی‌ وی و ساير اعتصاب کنندگان بر عهده مقامات قضايی به ويژه رئيس قوهٔ قضائيه است که با ناديده گرفتن قوانين و مقررات باعث ايجاد چنين وضعيتی شده اند.

تريبون آزاد وکلا يک بار ديگر توجه رئيس اتحاديه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ايران– بهمن کشاورز- را به وضعيت وکلای در بند از جمله عبدالفتاح سلطانی، محمد سيف زاده، فرشيد يدالهی و لزوم حمايت از آنان جلب می‌‌نمايد.

تريبون آزاد وکلا
۱۹ شهريور ۱۳۹۳

رونوشت :
دکتر احمد شهيد، گزارشگر ويژه وضعيت حقوق بشر در ايران
کانون بين المللی وکلا
گزارشگر ويژه استقلال وکلا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016