پنجشنبه 20 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
9 تیر» گذشت ۱۶ خانواده از اجرای قصاص در دو ماه گذشته
29 اردیبهشت» تجمع ۵۰۰۰ نفری برای بخشش يک اعدامی
پرخواننده ترین ها

دو محکوم به اعدام، پای چوبه دار بخشيده شدند

بندرعباس - ايرنا - مدير زندان مرکزی بندرعباس از رهايی دو زندانی از قصاص نفس در پای چوبه دار خبر داد که در زندان مرکز استان هرمزگان اتفاق افتاده است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های هرمزگان،حسن مرسلپور افزود: با صدور حکم قصاص و تاييد ديوان عالی کشور، قرار بود حکم اعدام در زندان بندرعباس اجرا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: با تلاش قضات اجرای احکام دادسرای بندرعباس و مسوولان زندان، دو زندانی ‎ محکوم به قصاص نفس با رضايت اوليای دم، از چوبه دار نجات يافتند.

مدير زندان مرکزی بندرعباس خاطر نشان کرد:از ابتدای امسال تاکنون شش زندانی محکوم به قصاص نفس با رضايت اولياء دم در زندان بندرعباس فرصت دوباره زندگی در جامعه را به دست آورده اند

مرسلپور متذکر شد:قصاص حق اولياء دم است، اما خداوند متعال به گذشت هم سفارش کرده اند و اميدواريم فرهنگ عفو در جامعه گسترش يابد.

روابط عمومی اين نهاد اشاره بيشتری به جرم و محکومين نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016