جمعه 21 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خاتمی به ملاقات رهبر نرفت، نامه نوشت

ندای سبز آزادی - در حالی که طی روزهای گذشته در عکس ها و خبرهای منتشر شده از سوی دفتر رهبری نامی از اصلاح طلبان برده نشده، گفته می شود سیدمحمد خاتمی به آیت الله خامنه ای نامه نوشته است.

به گزارش رسیده به ندای سبز آزادی، نامه سیدمحمد خاتمی از سوی مجمع روحانیون مبارز برای عمل جراحی آیت الله خامنه ای ارسال شده است.

این نامه در رابطه با عمل موفقیت آمیز رهبری است. آیت الله خامنه ای پنج روز پیش برای جراحی پروستات در بیمارستان شهید رجایی بستری شد. طی روزهای گذشته جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری و روحانیون و نمایندگان مراجع تقلید از وی دیدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به جز عکس هایی که از محمدرضا عارف و مجید انصاری در ملاقات ها منتشر شده است، عکس دیگری از اصلاح طلبان تاکنون منتشر نشده است.

گفته می شود دفتر رهبری مجوز ملاقات با آیت الله خامنه ای در بیمارستان را صادر می کند. برخی بر این باورند که دفتر رهبری به سیدمحمد خاتمی اجازه ملاقات نخواهد داد.

با توجه به عکس های منتشر شده در وبسایت آیت الله خامنه ای، به نظر می رسد حتی نحوه عیادت و فاصله عیادت کنندگان با رهبری نیز کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده است.

هر چند بیماران بعد از عمل پروستات بدون بیهوشی تنها یک روز در بیمارستان می مانند، اما بستری شدن پنج روزه آیت الله خامنه ای بیشتر به یک اقدام تبلیغی شباهت دارد. طی روزهای گذشته سایت رهبری در اقدام تبلیغی وسیعی تلاش کرده تا چهره دیگری از آیت الله خامنه ای در میان افکار عمومی ارائه دهد.

در بخشی از سایت که به ملاقات مجازی اختصاص یافته و روزهاست تیتر اول این سایت است، نظرات کاربران و ملاقات کنندگان مجازی منتشر می شود. این نظرات همه در تمجید و ستایش از آیت الله خامنه ای است. امروز این سایت زبان انگلیسی و عربی را نیز به این عیادت مجازی افزوده است.

به گزارش رسیده به ندای سبز طی روزهای اخیر در برخی از مساجد و تکایا اقدام به قربانی کردن گوسفند و پخش نذری برای سلامتی رهبری کرده اند. چگونگی پوشش خبری و اقدامات تبلیغی صورت گرفته طی روزهای گذشته نشان از هماهنگی و مدیریت قبلی این برنامه ها دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016