شنبه 22 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دولت از مسئولان دولت قبل شکايت کرد

مشاور ارشد رئيس‌جمهور از بازنگردانده شدن اموال دولتی توسط برخی مسئولان دولت دهم گلايه کرد و گفت: دولت اين موضوع را برای رسيدگی به دستگاه قضايی ارجاع داده است.

اکبر ترکان در گفت‌وگو با ميزان، با بيان اينکه "خودرو‌ها، اموال و ساختمان‌ها که توسط برخی مسئولان دولت سابق در اختيار گرفته شده، هنوز به دولت بازگردانده نشده است"، اظهار کرد: هم‌اکنون اين پرونده در دستگاه قضايی در نوبت رسيدگی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی درباره اينکه "آيا خودرو‌ها، اموال و برخی ساختمان‌هايی که پيش‌تر اعلام شده بود در اختيار برخی مسئولان دولت گذشته است، پس از گذشت يکسال هنوز هم بازگردانده نشده است؟" افزود: متأسفانه همچنان خودرو‌ها، اموال و ساختمان‌ها که اعلام شده بود توسط برخی مسئولان دولت گذشته مورد استفاده قرار می‌گيرد، با گذشت بيش از يکسال از آغاز به کار دولت يازدهم، هنوز در اختيار اين افراد قرار دارد و به دولت بازگردانده نشده است.

مشاور ارشد رئيس‌جمهور تاکيد کرد: اين موضوع از سوی دولت به قوه قضائيه ارجاع شده است تا شاهد بازگشت اموال دولتی به بيت‌المال باشيم. تا جايی که بنده اطلاع دارم، هم‌اکنون اين پرونده در نوبت رسيدگی قرار دارد.

اکبر ترکان پيش‌تر گفته بود برخی مسئولان در دولت محمود احمدی‌نژاد تعدادی از خودروها و ساختمان‌های دولتی را در اختيار گرفته‌اند و با پايان کار دولت دهم هنوز هم حاضر نيستند اين اموال را به دولت بازگردانند؛ موضوعی که حميد بقايی، معاون اجرايی دولت دهم به آن واکنش نشان داد، اما پس از رد و بدل شدن ديالوگ‌هايی در رسانه‌ها بين ترکان و بقايی، اين غائله خوابيد و ديگر خبری از اين موضوع منتشر نشد. حال مشاور ارشد رئيس‌جمهور و دبير شورای هماهنگی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی کشور صفحه جديدی از اين موضوع را ورق زده و می‌گويد که ماجرا به دستگاه قضايی ارجاع شده است تا از طريق قانون نسبت به بازگرداندن اموال دولتی اقدام شود. موضوعی که بايد واکنش مسئولان دستگاه قضا را درباره آن بزودی ديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016