یکشنبه 23 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نظر محسنی اژه ای درباره فيلترينگ سايت ها

معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه همه می‌بايست نسبت به فضای مجازی حساسيت ويژه داشته باشيم، گفت: در زمينه فضای مجازی می‌بايست سرويس ارزان و بهداشتی در اختيار مردم قرار بگيرد.

معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه همه می‌بايست نسبت به فضای مجازی حساسيت ويژه داشته باشيم، گفت: در زمينه فضای مجازی می‌بايست سرويس ارزان و بهداشتی در اختيار مردم قرار بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش تسنيم حجت‌الاسلام غلامحسين محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز برای توديع و معارفه رؤسای دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد که اميدواريم با تغيير مديريت انرژی بيشتری در راه خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه قضايی بوجود بيايد.

معاون اول قوه قضائيه در مورد پرونده‌های شاخص اين قوه گفت: روند رسيدگی به پرونده‌های متهم (بابک زنجانی) در دادگاه ادامه دارد و زمان دادگاه به دفاع موکلان بستگی دارد و مشکل خاصی در مسير رسيدگی به اين پرونده وجود ندراد.

اژه‌ای در مورد ورود وزارت ارشاد به مسئله فيلترينگ گفت:‌ در مورد فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی تشکيل شده که اين شورا اعضای حقيقی و حقوقی دارد و سياست‌های کلی و نظارتها در پاره‌ای از مواقع توسط شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی تحت نظر آن انجام می‌شود و کسانی که تعيين مصاديق مجرمانه را انجام می‌دهد بر اساس قانون مشخص هستند و کارگروه تشکيل شده در اين زمينه با رياست دادستان کل کشور فعاليت می‌کند.

او فعاليت اين گروه را نافی اختيارات قوه قضائيه ندانست و گفت:‌ وزارت ارشاد اختياراتی دارد و به زودی به اين نتيجه می‌رسد که در چارچوب اختياراتی که ندارد وارد عمل نشود.

معاون اول قوه قضائيه در مورد خطرات منفی ماهواره در جامعه گفت:‌ همه می‌بايست نسبت به قانون ملتزم باشيم و در بحث ماهواره‌ها وضعيت را قانون مشخص کرده که مردم، مسئولان و حکومت می‌بايستی قانون را رعايت کنند و اگر در اين زمينه کوتاهی انجام شود به قانون بی‌اعتنايی کرده‌ايم.

اژه‌ای گفت: در مورد فضای مجازی و ماهواره‌ها همگان بايد حساسيت ويژه‌ای داشته باشند و در اين زمينه بايد زيرساخت‌های خود را بومی و ملی کنيم و سرويس ارزان و بهداشتی در اختيار مردم قرار داده و دستگاه‌هايی که در اين زمينه وظايف بر عهده دارند وارد عمل شوند و شاهد اين نباشيم که از طريق فضای مجازی محصولات مسموم وارد جامعه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016