چهارشنبه 26 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بان‌کی‌مون: در انتظار ديدار با روحانی هستم

دبيرکل سازمان ملل گفت: همانطوری که در گذشته نيز بارها گفته‌ام وقتی که موضوع به صلح و امنيت و هماهنگی در منطقه مربوط باشد، ايران بازيگر و کشور مهمی در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، بان کی مون در نشست خبری خود با خبرنگاران مستقر در سازمان ملل متحد در پاسخ به سئوالی تاکيد کرد: بسيار مهم است که ايران به موضوع اتمی خود در مذاکرات با گروه ۱+۵ هر چه زودتر رسيدگی و در بسياری از موضوعات مربوط به درگيری‌ها در منطقه به طور سازنده همکاری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه در انتظار ديدار رئيس جمهور روحانی و وزير خارجه ظريف در مدت اقامتشان در نيويورک است، افزود: همواره آماده گفت‌وگو و مشاوره با رهبريت ايران هستم و از دميستورا نماينده ويژه خود در سوريه نيز درخواست کردم با رهبريت ايران مذاکراتی داشته باشد و وی به زودی به ايران سفر خواهد کرد.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر از نيويورک، بان کی مون همچنين درباره نشست شصت و نهم مجمع عمومی گفت: بيش از صد و چهل رئيس دولت، رهبران جامعه مدنی و روسای ديگر نهادهای تاثير گذار جهانی در نشست های عاليرتبه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: همه با هم به خشونت های وحشتناک در سوريه، عراق و مناطقی که درگيری ها و شکست حکومت زمينه موثری برای گروه های افراطی فراهم کرده است، رسيدگی خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016