شنبه 29 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

چگونه عمل جراحی رهبری باعث تقویت امت اسلامی شد

thumb2_68194.jpg
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با سراج24 با اشاره به مسئله سلامتی مقام معظم رهبری و تلاش دشمن برای توطئه در این زمینه گفت: در پی بستری شدن مقام معظم رهبری در یکی از بیمارستان های دولتی، دشمن مترصد تبلیغات روانی بود اما تدبیر رسانه ای و نحوه اطلاع رسانی صحیح و انعکاس اخبار موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

وی افزود: در طی مدتی که معظم له در بیمارستان بستری بودند ، سیاستمداران، علما، فضلا، دانشگاهیان، و شخصیت های علمی و فرهنگی از ایشان عیادت کردند و علمای ادیان مختلف، علمای اهل سنت نیز پیگیر سلامتی ایشان بودند؛ این امر جایگاه ولایت فقیه را در میان دوستان انقلاب نشان می دهد و نیز دشمنان تاثیرگذاری ولی فقیه را در مقیاس عظیم را بار دیگر به چشم دیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند می تواند نصیب خوبان کند نعمت ولایت است و امروز وجود یک رهبر فقیه، عادل، شجاع، مدیر و مدبر نعمتی بزرگ برای مسلمانان است.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در حفظ انقلاب و وحدت امت اسلامی گفت: ایشان بعد از امام(ره) بزرگترین مانع کامیابی دشمنان هستند و و سرافرازی انقلاب اسلامی مدیون وجود معظم له است.

تویسرکانی گفت: عمل جراحی و بستری شدن و سلامتی معظم له نه تنها برای ملت ایران مایه خیر و برکت شد، بلکه جهان اسلام و امت اسلامی از این خیر و برکت بهره بردند و از سوی دیگر سلامتی ایشان موجب وحشت دشمنان شد و وحدت امت اسلامی را تقویت کرد و دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان از سلامتی ایشان خوشحال شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016