دوشنبه 31 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی فعالان مدنی در مقابل زندان اوين

خبرگزاری هرانا – صبح روز جاری تعدادی از فعالان مدنی در اعتراض به بازداشتهای اخير در مقابل زندان اوين تجمع کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، صبح روز جاری دوشنبه ۳۱ شهريور ماه حدود ۱۰ تن از فعالان مدنی ساکن تهران در اعتراض به بازداشت‌های اخير در مقابل زندان اوين تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ميان هنرمند معترض محمد نوريزاد نيز حضور داشت و شرکت کنندگان خواهان آزادی آرش صادقی، گلرخ ايرايی، آتنا فرقدانی و اميد علی‌شناس شدند.

مادر اميد علی‌شناس که در تجمع حضور داشت با موافقت مسئولان زندان برای ديدار فرزند خود روبرو شد و پس از ملاقات مسئولان به وی اطلاع دادند فرزندش با توديع قرار وثيقه ۱۰۰ ميليون تومانی آزاد خواهد شد.

در اين بين حدود ۷۰ نيروی پليس ضد شورش مجهز به باتون و سوار بر موتور سيکلت و ماشين‌های قفس دار تجمع کنندگان را محاصره کرده و خواهان ترک محل از سوی ايشان شدند، با اين وجود تجمع کنندگان تا هنگام بازگشت مادر اميد علی‌شناس محل را ترک نکردند.

يکی از شرکت کنندگان در تجمع به گزارشگر هرانا گفت: «ما با تعداد کمی برای نشان دادن اعتراض قانونی خود به مقابل زندان اوين رفتيم با اين وجود ماموران امنيتی با تعداد زيادی آمدند ولی خوشبختانه درگيری نشد و خواستيم که توضيح بدهند اميد و ساير بچه‌ها کجاهستند. پس از اينکه مادر اميد برگشت و گفت به وی اجازه ملاقات دادند و وثيقه ۱۰۰ ميليون تومانی خواستند و تا دو يا سه روز ديگر آزاد می‌شود ما محل را ترک کرديم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016