چهارشنبه 2 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حسن نصرالله: حزب‌الله با دخالت نظامی آمريکا عليه داعش در سوريه مخالف است


حزب‌الله ضد داعش و همه گرايش‌های تکفيری تاريک‌انديش است، با اين گروه می‌جنگند و در اين راه قربانی نيز می‌دهد.

«سيد حسن نصرالله» دبير کل حزب‌الله لبنان تاکيد کرد که حزب‌الله ضد داعش است اما با دخالت نظامی آمريکا در سوريه عليه اين گروه تروريستی مخالف است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايلنا به نقل از الميادين، نصرالله در سخنانی تلويزيونی گفت که حزب‌الله ضد داعش و همه گرايش‌های تکفيری تاريک‌انديش است، با اين گروه می‌جنگند و در اين راه قربانی نيز می‌دهد.

دبير کل حزب‌الله لبنان تاکيد کرد که حزب‌الله با دخالت نظامی آمريکا و ائتلاف بين‌المللی عليه داعش يا ديگر گروه‌های مسلح در سوريه مخالف است.

نصرالله با پيوستن لبنان به ائتلاف بين‌المللی مبارزه با داعش نيز مخالفت کرده و آمريکا را منشا تروريسم دانست.

وی تصريح کرد که آمريکا در ايجاد جريان‌های تکفيری مشارکت کرده يا خودش اين جريان‌ها را به وجود آورده است به همين دليل شايستگی تشکيل ائتلاف بين‌المللی عليه داعش را ندارد.

نصرالله در ادامه تاکيد کرد که ائتلاف بين‌المللی برای مبارزه با داعش به منظور دفاع از منافع آمريکا به وجود آمده است بنابراين ربطی به لبنان ندارد.

وی همچنين گفت که ملت‌های منطقه حق دارند در نيت آمريکا که به صورت ناگهانی برای مبارزه با تروريسم به وجود آمده است، شک کند.

دبير کل حزب الله لبنان راه حل حمايت لبنان از تروريسم را تسريع در حمايت از ارتش، نيروهای امنيتی و حل مساله آوارگان سوری دانست.

وی تاکيد کرد که لبنانی‌ها قادر به رويارويی با هر گونه خطر تروريستی عليه کشورشان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016