پنجشنبه 3 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بروجردی: وزارت امور خارجه برای بازگشايی سفارت بریتانیا در تهران تجديدنظر کند

باشگاه خبرنگاران ـ رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: انگليس با موضع‌گيری‌های نخست وزير خود در سازمان ملل نشان داد همچنان دشمن ملت ايران است و وزارت امور خارجه بايد در اجاره فعال شدن سفارت انگليس در تهران تجديدنظر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"علاء‌الدين بروجردی" در واکنش به سخنان توهين‌آميز نخست‌وزير انگليس نسبت به ملت ايران که در سازمان ملل مطرح شد، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: موضع کامرون در سازمان ملل،‌ تصوير روشن انگليس خبيث است.

وی افزود: بدون ترديد اگر کامرون در ملاقات با دکتر روحانی امتيازی دريافت می‌کرد و سخن خوشايندی می‌شنيد چنين موضعی را اتخاذ نمی‌کرد.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تأکيد کرد: اين موضع‌‌گيری نشان تقاضای قاطعی است که رئيس جمهور کشورمان در ديدار با نخست‌وزير انگليس اتخاذ کرده و همه راه‌ها را برای هر گونه اميتازگيری توسط وی بسته است.

وی ادامه داد: انگليس با داشتن هزار نيرو در گروهک تروريستی داعش عملا نقش مهمی در پيدايش داعش، تقويت آن و استمرار حيات آن دارد.

نماينده بروجرد خاطرنشان کرد: ائتلاف ضد داعش فقط يک بازی سياسی است.

بروجردی در پايان گفت: انگليس با موضع‌گيری‌های نخست‌وزير خود نشان داد همچنان دشمن ملت ايران است و وزارت امور خارجه بايد در اجازه فعال شدن مجدد سفارت انگليس در تهران تجديدنظر کند.

گفتنی است؛‌ ديويد کامرون نخست وزير انگليس ساعاتی پس از ديدار با رئيس جمهور کشورمان در حاشيه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در سخنان خود در مجمع عمومی اين سازمان ايران را حامی تروريسم خطاب کرد و با حالتی تحکم گفت: ايران بايد خود را با برنامه‌های غرب هماهنگ کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016