یکشنبه 6 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تعيين شعبه دادگاه برای پرونده غنچه قوامی

عليزاده طباطبايی ادامه داد: در کيفرخواست صادره ‌اتهام موکلم فعاليت تبليغی عليه نظام عنوان شده است که ما چنين اتهامی را قبول نداريم.

وکيل‌مدافع غنچه قوامی از تعيين شعبه اول دادگاه انقلاب برای رسيدگی به پرونده موکلش خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود عليزاده طباطبايی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار کرد: اخيرا با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست پرونده موکلم به دادگاه انقلاب ارسال شد.

وی گفت که پرونده موکلش برای رسيدگی به شعبه اول دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

عليزاده طباطبايی ادامه داد: در کيفرخواست صادره ‌اتهام موکلم فعاليت تبليغی عليه نظام عنوان شده است که ما چنين اتهامی را قبول نداريم.

وکيل مدافع غنچه قوامی تصريح کرد:‌ در حال حاضر منتظر تعيين وقت از سوی دادگاه هستيم تا در زمان تعيين شده دفاعيات لازم را انجام دهيم.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری اخير خود با اهالی رسانه درباره آخرين وضعيت پرونده غنچه قوامی گفته بود که برخلاف تبليغاتی که در اين زمينه صورت گرفت پرونده ايشان ربطی به موضوع ورزش ندارد، هر چند که در يک نقطه مربوط به اين امر صورت گرفته باشد.

سخنگوی قوه قضاييه اظهار کرد: اين پرونده در حال رسيدگی است و ايشان فعلا در بازداشت است تا به پرونده رسيدگی شود.

غنچه قوامی شهروند انگليسی ايرانی‌الاصل روز ۳۰ خرداد سال جاری به منظور تماشای مسابقه واليبال به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بود که در آنجا دستگير و ساعاتی بعد آزاد شد. وی چند روز بعد برای پس گرفتن لوازم شخصی خود اقدام کرده بود که دوباره بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016