سه شنبه 8 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ایرنا: انتقال ريحانه جباری به زندان رجايی شهر صحت ندارد

ايرنا – تهران – يک منبع مطلع خبر انتقال ريحانه جباری به زندان رجايی شهر را تکذيب کرد و گفت: حکم اعدام وی فردا اجرا نمی شود.

درحالی که برخی رسانه های خارجی از انتقال ريحانه جباری دختر جوان محکوم به اعدام به زندان رجايی شهر و اجرای حکم قصاص وی در روز سه شنبه (هشتم شهريور ماه) خبر داده بودند،اين منبع آگاه شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضايی ايرنا افزود: معمولا فهرست اعدام های هر روز، روز قبل از آن اعلام می شود اما تاکنون در فهرستی که ارايه شده نام خانم جباری وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سووال که آيا انتقال ريحانه جباری از زندان ورامين به زندان رجايی شهر صحت دارد يا خير؟ گفت: وی در همان مکان قبلی به سر می برد و انتقال وی صحت ندارد.

امروز ( دوشنبه) هفتم شهريور ماه برخی رسانه های خارجی از انتقال ريحانه جباری به زندان رجايی شهر و اجرای حکم قصاص وی در روز سه شنبه خبر داده بودند.

ريحانه جباری ۷ سال قبل به عنوان طراح داخلی دکوراسيون ساختمان به منزل مقتول که پزشک بود،مراجعه کرد که طبق اظهاراتش در دادگاه،مدعی است که درحوادثی که در اين مکان رخ داد برای حفظ جان خود وی را به قتل رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016