سه شنبه 8 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رسانه‌های "غيرشفاف" فيلتر می‌شوند

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اين وزارتخانه رسانه های غيرشفاف را فيلتر خواهد کرد.

به گزارش ايرنا، حسين انتظامی روز سه شنبه در ديدار با استاندار قم، افزود: در اين راستا قرار است، پنج سايت غيرقانونی که برای جناح های مختلف فعاليت می کنند نيز در آينده ای نزديک فيلتر شود.

وی با بيان اينکه در دولت تدبير و اميد ، رويکرد جديدی برای مباحث مطبوعات باز شده، بيان کرد: از سال ۹۲، هفت محور موضوعی را در اين راستا دنبال می کنيم که ترويج سبک زندگی اسلامی، زبان و ادبيات فارسی، فضاسازی برای رسانه ها و آزادسازی قدرت بيان برای رسانه ها از آن جمله است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در ادامه با بيان اينکه شش هزار و ۸۰۰ رسانه در کشور مجوز فعاليت دارند ، گفت: يک هزار و ۲۰۰ رسانه در سال گذشته مجوز دريافت کرده اند؛ البته برخی از رسانه هايی که مجوز دريافت کرده اند، هنوز فعال نشده اند.

انتظامی افزود: امسال نيز ۳۵۰ نفر برای راه اندازی سايتهای خبری تقاضای مجوز کرده اند.

وی با اشاره به اينکه پنج هزار سايت بدون مجوز در فضای مجازی درحال فعاليت هستند، لزوم ساماندهی آنها را مورد تاکيد قرار داد.

وی همچنين با بيان اينکه مطبوعات خوبی در استان قم ، فعال هستند،

گفت: خانه مطبوعات و رسانه های محلی بايد اطلاع رسانی خوبی در کشور داشته باشند زيرا آنها ياری دهنده دولت هستند.

'حسين انتظامی'، معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه در سفر يک روزه به استان قم، با استاندار و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ديدار و گفت وگو کرد.

ديدار با آيت الله نوری همدانی از مراجع تقليد، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و شرکت در نشست هم انديشی با مديرمسوولان و صاحبان امتياز کانون های تبليغاتی و همچنين مديرمسوولان نشريات و خبرگزاری های استان قم ازديگر برنامه های وی در سفر به قم می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016