شنبه 5 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ماجرای نامه وزارت اطلاعات به ارتباطات درباره وايبر

يک عضو کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که اولتيماتوم وزارت اطلاعات برای حذف وايبر و واتس‌آپ نيست بلکه برای حذف مفسده‌ای است که در اين شبکه‌های مجازی وجود دارد.

يک عضو کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که اولتيماتوم وزارت اطلاعات برای حذف وايبر و واتس‌آپ نيست بلکه برای حذف مفسده‌ای است که در اين شبکه‌های مجازی وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد رمضان شجاعی کياسری در گفت‌وگو با ايسنا، عنوان کرد: نمی‌شود با فن‌آوری مقابله کرد؛ بلکه بايد راه و روش‌هايی را پيگيری کنيم که بتوانيم از اين فن‌آوری‌ها به نحو مطلوب استفاده کنيم؛ منتها بايد مفسده و تخريبی را که به اخلاق و فرهنگ جامعه صدمه وارد می‌کند از اصل کار واتس‌آپ و وايبر و هر گونه خدمات مجازی که ارائه می‌شود جدا کنيم.

او ادامه داد: اصل بر اين است که بايد راهکاری برای نوع استفاده و استفاده مطلوب از اين ابزارها داشته باشيم؛ بستن آنها مشکلی را حل نمی‌کند.

به گفته شجاعی کياسری همه دنيا اين کار را انجام می‌دهند و ما هم بايد در اين مسير حرکت کنيم؛ بنابراين وزارت ارتباطات بايد راهکارهايی در اين راستا پيشنهاد دهد.

او همچنين درباره نامه وزارت اطلاعات به وزارت ارتباطات گفت: اولتيماتومی که وزارت اطلاعات داد برای حذف اين شبکه‌های مجازی نيست بلکه برای حذف مفسده‌ای است که برای آنها وجود دارد. بايد راهکاری در اين زمينه پيدا شود که وزارت ارتباطات می‌تواند اين کار را انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016