چهارشنبه 9 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: سانسور رسانه‌ای سخنان رئيس‌جمهور آزاده آرژانتين توسط صهيونيست‌ها انجام شد

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه جسارت نتانياهو در سازمان ملل را بايد به حساب آمريکايی‌ها گذارد، گفت: سانسور رسانه‌ای سخنان بحق رئيس‌جمهور آزاده آرژانتين که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهيونيستی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سيدحسن فيروزآبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح در سخنانی پيرامون حضور صهيونيست‌ها در نهادها و مراجع راهبردی ايالات متحده امريکا اظهار داشت: متأسفانه بدليل نفوذ و تسلط صهيونيست‌ها بر ساختار قدرت در ايالات متحده، کانال های اطلاعاتی مقامات امريکا تحت تأثير آنچه که ساخته صهيونيست‌ها و دروغ بافته آنها است قرار دارد، هرچند ممکن است در اين ميان اخباری به نفع آنها منتقل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در عين حال از انتقال اخبار صحيح و واقعيت‌هايی که می‌تواند مقامات امريکا را واقع بين کند جلوگيری به عمل آمده و يا با تحريف همراه می شود و اعتراف آقای اوباما در اينکه اطلاعات ما نسبت به داعش تابحال درست نبوده است مصداق اين مدعاست.

فيروزآبادی راه نجات مقامات امريکا از چنگال صهيونيست‌ها را حذف و پاکسازی کانال‌های اطلاعاتی از صهيونيست‌ها دانست و تأکيد کرد: تا زمانيکه اين اتفاق نيفتاده است همچنان مقامات امريکا در سلطه صهيونيست ها خواهند بود و نتيجه آن پايمال کردن حقوق مردم خواهد بود.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح با اشاره به مسئوليت رئيس جمهور امريکا در قبال اين پاکسازی تصريح کرد: مردم آمريکا قبل از هر خواسته‌ای بايستی دنبال زدودن آلودگی صهيونيست‌ها از کاخ سفيد و کنگره و دستگاههای اطلاعاتی امريکا باشند در غير اينصورت مشکلات آنها از جمله نژادپرستی و پايمال شدن حقوق ضعيفان و تبعيض در ايالات متحده امريکا و هزينه ماليات‌های مردم بنفع صهيونيست‌ها حل نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات امريکا بهتر است قبل از آنکه بخواهند با سرکوب ملت‌های مسلمان و جنايات جنگی بنفع صهيونيست‌ها، منافع آمريکا را تأمين کنند از طريق راههای مسالمت‌آميز دست صهيونيست‌ها را از کنترل کانال‌های اطلاعاتی ايالات متحده و نفوذ در تصميمات خود کوتاه کنند.

عضو شورايعالی امنيت ملی با بيان اينکه جسارت نتانياهو در سازمان ملل را بايد به حساب آمريکايی‌ها گذارد، افزود: همچنين سانسور رسانه‌ای سخنان بحق رئيس جمهور آزاده آرژانتين را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهيونيستی است که با مديريت صهيونيست‌ها انجام شد، لکن هزينه آنرا بايستی سازمان ملل و دولت آمريکا پرداخت کنند.

وی در پايان تصريح کرد: مقامات آمريکا و آنها که خود را مدافع آزادی می‌دانند در قبال اين مسائل چه پاسخی دارند؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016