یکشنبه 13 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعید قاسمی کامرون را «حرام‌زاده» خواند

دیگربان: فیلم حمله تند سعید قاسمی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران به دیوید کامرون٬ وندی شرمن٬ کریستین امان‌پور٬ حسن روحانی٬ محمدجواد ظریف و معترضان به نتیجه انتخابات سال ۸۸ منتشر شد.

آقای قاسمی هفته گذشته در دانشگاه علم و صنعت سخنرانی تندی علیه این افراد٬ سیاست خارجی دولت حسن روحانی و سیاست‌های غرب داشت که بازتاب چندانی در رسانه‌ها پیدا نکرد.

در فیلمی که از این جلسه منتشر شده٬ قاسمی خطاب به مسئولان دولت یازدهم می‌گوید کرامت از راه «زانو زدن» مقابل وندی شرمن٬ کریستین امان‌پور و دیوید کامرون حاصل نمی‌شود. قاسمی در بخشی از این فیلم دیوید کامرون٬ نخست‌وزیر بریتانیا را «حرام‌زاده» و معترضان به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸را «بوزینه» خطاب می‌کند.


سخنرانی سعید قاسمی در این برنامه یکی از تندترین سخنرانی‌های این فرمانده سپاه پاسداران در یک سال گذشته علیه دولت حسن روحانی محسوب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محافظه‌کاران تندرویی هم‌چون سعید قاسمی به شدت به سیاست خارجی دولت یازدهم انتقاد دارند و معتقدند با «لبخند‌های» ظریف مقابل غربی‌ها٬ جمهوری اسلامی به منافع خود نخواهد رسید.

آنها به دیدار حسن روحانی با دیوید کامرون٬ نخستین‌زویر بریتانیا در حاشیه اجلاس سازمان ملل نیز انتقاد داشته و به لندن به خاطر حملات کامرون علیه ایران به شدت تاخته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016