سه شنبه 15 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

غنچه قوامی بخاطر این عکس بازداشت شده است

ghonchghavArrestPic.jpg
العربیه - غنچه قوامی، 25 ساله، فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه لندن، از 30 ژوئن سال جاری در زندان بسر می برد. او قصد داشت با تعدادی دیگر از زنان علاقمند به وزرش والیبال، برای دیدن مسابقات به استادیوم آزادی برود.

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، این عکس را یک گروه مدافع حقوق زنان پس از آنکه به آنها اجازه ورود به استادیوم آزادی داده نشد گرفته اند. این افراد فکر می کردند که مقررات منع ورود زنان به استادیوم ها لغو شده است.

قوامی بعد از 4 ساعت بازجویی به اتهام قصد ورود به استادیوم آزادی بازداشت شد. بعد از مدت کوتاهی پلیس او را آزاد کرد، اما چند روز بعد وقتی او برای گرفتن وسایل شخصیش مجددا به پلیس مراجعه کرد، موضوع دو پاسپورته بودن او مشخص می شود و مجدد او را بازداشت می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در 23 سپتامبر غنچه قوامی رسما متهم به "تبلیغ علیه نظام" می شود، اتهامی که می تواند چندین سال ماندن در پشت میله های زندان را بدنبال داشته باشد. پرونده او قرار است بزودی از سوی دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار بگیرد.

قوامی، هم اکنون در سلول انفرادی زندان اوین است، و از اول ماه اکتبر برای روشن شدن وضعیت خود دست به اعتصاب غذا زده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016