جمعه 18 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ایران برای حل بحران کوبانی با ترکیه وارد گفت‌وگو شده است

حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، عصر پنجشنبه در نشست عراق و ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، اعلام کرد که ایران برای حل مشکل کوبانی با ترکیه وارد گفت‌وگو شده است.

به گزارش ایرنا، آقای امیر عبداللهیان نقش ترکیه در حل بحران‌های خاورمیانه را مثبت ارزیابی کرده و گفته که ایران در گفت‌وگوهای اولیه با ترکیه دریافته است که این کشور در پی تشدید بحران‌ها در خاورمیانه نیست. این مقام ارشد وزارت امور خارجه می‌گوید که ترکیه می‌تواند بیشترین نقش را برای بازگشت آوارگان سوری به سرزمین‌شان داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ترکیه در روزهای اخیر شاهد تظاهرات گسترده شهروندان‌اش در اعتراض به سیاست‌های آنکارا در قبال کردهای کوبانی بوده است. اعتراضاتی که در جریان آن‌ها بیش از بیست تن جان خود را از دست داده‌اند.

ترکیه از سوی شهروندان‌اش و جامعه جهانی تحت فشار است تا در قبال کوبانی نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

در همین رابطه مِوْلود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، روز پنجشنبه و پس از دیدار با دبیر کل ناتو اعلام کرد که انجام عملیات زمینی در خاک سوریه برای ترکیه اقدامی واقع‌گرایانه نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016