یکشنبه 20 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دستور قضايی برای لغو حکم فيلترينگ وزارت ارشاد برای سايت ها

معاون قضايی ديوان عدالت اداری گفت: سايتهايی را که وزارت ارشاد دستور فيلتر کردن آنها را داده، رفع فيلتر می شوند و وزارت ارشاد ديگر به هيچ عنوان حق ندارد که سايتی را فيلتر کند تا به صورت ماهوی به اين موضوع رسيدگی شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام موسی قربانی معاون قضايی ديوان عدالت اداری در خصوص نظر ديوان عدالت درباره فيلتر سايت ها توسط وزارت ارشاد، اظهار داشت: بر اساس دادخواستی که از سوی دستگاه های مرتبط با دادستان کل ارائه شد و ديوان به آن رسيدگی کرد در اين خصوص يک دستور موقت صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اين بدان معنا است سايت هايی را که وزارت ارشاد دستور فيلتر کردن آنها را داده، رفع فيلتر می شوند و وزارت ارشاد ديگر به هيچ عنوان حق ندارد که سايتی را فيلتر کند تا به صورت ماهوی به اين موضوع رسيدگی شود.

معاون قضايی ديوان عدالت اداری تاکيد کرد: وزارت ارشاد بايد استدلال قانونی خود را ارائه کند و بگويد که به چه دليل اقدام به فيلتر کردن سايتها کرده است؛ همچنين دوستان ما در وزارت ارشاد بايد دفاعيه خود را به ديوان ارائه کنند تا به آن رسيدگی شود و بر اساس آن تصميم گيری کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016