سه شنبه 22 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تاکيد ظريف بر ادامه غنی سازی هسته ای در چارچوب مقررات بين المللی


تهران- ايرنا- وزير امور خارجه در ديدار معاون نخست وزير ويتنام گفت: جمهوری اسلامی ايران در چارچوب مقررات بين المللی به غنی سازی هسته ای خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ايرنا از اداره کل ديپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، امروز دوشنبه محمد جواد ظريف اين مطلب را در ديدار «نگوين خوان فوک» معاون نخست وزير ويتنام که به کشورمان سفر کرده است، بيان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير امورخارجه کشورمان، مناسبات جمهوری اسلامی ايران و ويتنام را خوب و مثبت توصيف و ابراز اميدواری کرد که روابط دو کشور در تمام زمينه ها به ويژه روابط اقتصادی توسعه يابد .

ظريف بر همکاری دو کشور در چارچوب همکاری های جنوب - جنوب در زمينه های مختلف نيز تاکيد کرد.

وزير امورخارجه کشورمان همچنين بر تبادل اطلاعات و تجربيات بين دو کشور تاکيد و اظهار داشت: زمينه های بسيار خوبی برای توسعه همکاری ها، رفت و آمدها و افزايش همکاری بين شرکت های خصوصی دو کشور وجود دارد.

حمايت از حق هسته ای ايران

نگوين خوان فوک معاون نخست وزير ويتنام ضمن ابراز خرسندی از سفر به کشورمان گفت: ما از حق صلح آميز جمهوری اسلامی ايران در استفاده از انرژی هسته ای حمايت کرده و بر اين باوريم که ايران نقش برجسته ای در ايجاد صلح و امنيت منطقه ای دارد.

معاون نخست وزير ويتنام همچنين از افزايش همکاری ها در تمام زمينه ها و بويژه اقتصادی و انتقال تکنولوژی بين دو کشور استقبال و بر نقش وزرای خارجه دو کشور در توسعه روابط بين ايران و ويتنام تاکيد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016