سه شنبه 22 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پاسخ ايران به وزير خارجه عربستان

معاون عربی آفريقای وزير امور خارجه درواکنش به سخنان سعودالفيصل وزير خارجه عربستان سعودی گفت: اظهارات سعودالفيصل اگر دقيق نقل شده باشد با فضای حاکم بر مذاکرات ديپلماتيک دو کشور در تعارض است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين امير عبداللهيان در گفت و گو با ايرنا در پاسخ به سخنان وزير خارجه که حضور ايران در سوريه را "اشغالگری" خوانده بود، افزود: جمهوری اسلامی ايران بارزترين کشور منطقه در مبارزه با تروريسم است.

وی افزود: به عربستان توصيه می کنيم مراقب توطئه های دشمنان منطقه باشد و از فرصت نقش آفرينی مثبت در منطقه غافل نشود.

معاون وزير خارجه ايران تاکيد کرد: تهران به دولت و مردم عراق، سوريه و منطقه در مبارزه با تروريسم در چارچوب حقوق بين الملل کمک می کند.

امير عبداللهيان درباره تحولات اخير در يمن نيز گفت: آنچه در يمن رخ می دهد موضوع داخلی اين کشور است.

معاون وزير امور خارجه تصريح کرد: اگر رياض به حضور نظامی خود در بحرين پايان می داد تحقق راه حل سياسی در اين کشور، توقف سرکوب مردم و گفتگوی ملی به وقوع می پيوست.

روز گذشته سعود الفيصل وزير امور خارجه عربستان در ديدار با اشتاينماير همتای آلمانی اش گفت که ايران در بسياری از درگيرهای منطقه بخشی از مشکل است.

او ادعا کرد: "ايران بايد نيروهای اشغالگر خود را از سوريه با هدف حل و فصل درگيری ها، از اين کشور خارج کند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016