سه شنبه 22 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله به مکارم شیرازی در جشن غدير تکذيب شد


تهران - ايرنا - دفتر آيت الله مکارم شيرازی از مراجع قم اعلام کرد: در مجلس جشنی که به مناسبت عيد سعيد غدير و عمامه گذاری گروهی از طلاب در دفتر حضرت آيت الله العظمی مکارم شيرازی (مدظله) تشکيل شده بود، جريانی پيش آمد که متأسفانه بعضی از سايت ها آن را نادرست نقل کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اطلاعيه سايت آيت الله مکارم افزوده شده است: جريان از اين قرار بود، فردی که ناراحتی روانی دارد و بارها به دفتر معظّم له مراجعه کرده و به او کمک نموده بودند، روز دوشنبه هم شايد برای گرفتن کمک وارد مجلس شد و از آنجا که ازدحام جمعيت بسيار زياد بود محافظين به او پيشنهاد کردند که در همان پايين مجلس بنشيند که عصبانی شد و با کفش خود محکم به يکی از محافظين کوبيد و به طرف جايگاهی که معظّم له نشسته بودند، حرکت کرد.

«محافظين او را گرفته و به خارج هدايت کردند و تا امروز عصر نيز آزاد بود و شنيده شد که او را به تازگی دستگير کرده اند. نه توطئه ای در کار بود و نه برنامه خاصی.»

در پايان اين مطلب آمده است: اميدواريم ناقلان اخبار تقوای خبرنگاری را در کار خود بيشتر رعايت کنند و از مرکز اصلی خبر، خبر را دريافت دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016