یکشنبه 4 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: درخواست تجمع اعتراضی به اسيدپاشی نداشته ايم

Hossein-Hashemi-261014.jpg
حسين هاشمی، ‌ استاندار تهران

استاندار تهران گفت: درخواست تجمع اعتراضی به اسيد پاشی نداشته ايم و هر تجمعی در استان تهران اگر بخواهد شکل بگيرد، بايد مراحل قانونی خود را طی کرده و با دريافت مجوز قانونی از وزارت کشور و يا فرمانداری اقدام به تجمع کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، سيد حسين هاشمی، ‌ استاندار تهران در واکنش به تحرک برخی مبنی بر تجمع مردمی در اعتراض به حوادث ناگوار اسيدپاشی در اصفهان اظهار داشت: هر تجمعی در استان تهران بخواهد شکل بگيرد، بايد مراحل قانونی خود را طی کرده و با دريافت مجوز قانونی از وزارت کشور و يا فرمانداری باشد.

مقام عالی دولت در استان تهران گفت: برای هر حرکت اجتماعی و سياسی چه از جانب تشکل های مردم نهاد و چه از جانب احزاب سياسی مجوز تعلق گيرد ولی بايد روال قانونی را در هر صورت مدنظر قرار داد.

استاندار تهران تصريح کرد: تا کنون هيچ درخواستی برای مجوز به فرمانداری تهران ارسال نشده و اين تجمع برای دولت موضوعيت قانونی ندارد. با اين همه ما حرکات غيرانسانی نظير اسيد پاشی را به شدت محکوم می کنيم و دستگاه امنيتی و قضايی نيز تمام تلاش خود را برای برخورد جدی با اين مسئله به کار بسته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016