چهارشنبه 7 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازداشت تعدادی از معترضان اسیدپاشی اصفهان به جرم "منافق و سلطنت‌طلب"

دیگربان - پلیس ایران هم‌زمان با انتشار تصویری جعلی از متهم احتمالی اسید‌پاشی‌ها در اصفهان مدعی بازداشت تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین خلق٬ سلطنت‌طلب‌ها و «ضدانقلاب» در این شهر شد.

حسین حسین‌زاده٬ جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان گفته این افراد در تجمع چند روز پیش مردم اصفهان مقابل دادگستری این شهر بازداشت شده‌اند.

حسین‌زاده به تعداد دقیق افراد بازداشت شده اشاره‌ای نکرده٬ اما مدعی شده آنها قصد داشته‌اند روی احساسات مردمی «موج سواری» کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این فرمانده پلیس مهمترین علت «خدشه» وارد شدن به امنیت روانی جامعه را «ضعف» سطح سواد رسانه‌ای عامه مردم در مواجهه با شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است.

این ادعای در شرایطی مطرح شده که پلیس با دست‌کاری تصویری از علی جلالی٬ مدرس بین‌المللی و عضو هیات مدیره انجمن علمی استاندارد ایران٬ وی را به عنوان متهم احتمالی اسید‌پاشی‌ها معرفی کرده است.

نهاد‌های انتظامی٬ امنیتی و اطلاعاتی تاکنون موفق به شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان اسید‌پاشی‌های اصفهان نشده‌اند و این اقدام را کار دشمنان جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند.

farsIsfijanMonafegh2.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016