سه شنبه 13 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ايران موافقت با انتقال بخشی از اورانيوم غنی‌ شده به روسيه را تکذيب کرد

وزارت خارجه ايران خبر موافقت با انتقال بخشی از اورانيوم غنی‌ شده به روسيه را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرضيه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای نيويورک تايمز مبنی بر موافقت ايران با انتقال بخشی از ذخاير اورانيوم غنی شده خود به روسيه در صورت دستيابی به توافق، برای چندمين بار تاکيد کرد که هيچ‌يک از گمانه‌زنی‌ها و شايعاتی که توسط برخی رسانه‌های خارجی و با اغراض خاص سياسی صورت می گيرد مورد تاييد نيست.

او تلاش اين رسانه‌ها برای تخريب فضای سياسی موجود پيش از آغاز دور جديد مذاکرات را تقبيح کرد و گفت: مذاکره‌کنندگان ايرانی بدون توجه به اين جوسازی‌ها و صرفا با درنظر داشتن منافع ملی و حقوق مردم ايران در مذاکرات حضور پيدا خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، روز دوشنبه نيويورک تايمز در گزارشی به نقل از مقامات مذاکره کننده‌ی ايرانی مدعی شده بود که ايران اعلام کرده است در صورت رسيدن به توافق جامع هسته‌ای با غرب، با انتقال بخش عظيمی از اورانيوم غنی شده خود به خاک روسيه موافقت خواهد کرد.

اين روزنامه‌ی آمريکايی هم‌چنين در صورت اجرا شدن اين اقدام توسط ايران، آن را مهم‌ترين پيشرفت مذاکرات از زمان آغاز آن دانسته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016