دوشنبه 26 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نتانياهو بگذاريد ايران و داعش با هم بجنگند و هر دو تضعيف شوند

نتانياهو خطاب به آمريکا: فريب ايران را نخوريد. آنها دوست شما نيستند. ايران متحد شما نيست. ايران دوست شما نيست. ايران دشمن شماست و شريک شما محسوب نمی شود.

بنيامين نتانياهو نخست وزير اسراييل بار ديگر با تکرار مواضع هميشگی رژيم اسراييل درباره توافق هسته ای احتمالی ايران، به مقامات آمريکايی هشدار داد فريب ايران را نخورند چرا که به ادعای نخست وزير اسراييل، ايران دوست و شريک آمريکا نيست بلکه دشمن اين کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش عصر ايران، نتانياهو شب گذشته در مصاحبه با برنامه هفتگی "رودررو با مردم" شبکه "سی بی اس" آمريکا با تکرار مواضع اسراييل درباره خطرات توافق احتمالی هسته ای گروه ۱+۵ با ايران، خطاب به مقامات آمريکا گفت:" فريب ايران را نخوريد. آنها دوست شما نيستند. ايران متحد شما نيست. ايران دوست شما نيست. ايران دشمن شماست و شريک شما محسوب نمی شود."

اين سخنان نتانياهو تنها چند روز مانده به پايان ضرب الاجل توافق ژنو و در آستانه آغاز دور ديگری از مذاکرات ايران و گروه ۱+۵ در وين اتريش بيان می شود.

نتانياهو با اشاره به اينکه حکومت ايران خواهان نابودی اسراييل است و شعار مرگ بر آمريکا سر می دهد، به مقامات آمريکايی هشدار داد که ايران شريکی برای مقابله با داعش محسوب نمی شود.

نتانياهو تاکيد کرد که مقامات آمريکايی بايد تلاش خود را برای مهار برنامه هسته ای ايران به کار گيرند.

نخست وزير اسراييل از مقامات آمريکا خواست تا با تقويت ايران در برابر داعش با توافق هسته ای، توازن بين اين دو دشمن آمريکا و اسراييل را به هم نزنند و اجازه دهند اين دو دشمن با يکديگر بجنگند و هر دو ضعيف شوند چرا که به گفته نتانياهو تضعيف ايران و داعش به نفع اسراييل و آمريکا است.

نتانياهو گفت: ببينيد داعش هم اکنون با تفنگ های معمولی و با وانت بارهای خود چه می کند، تنها تصور کنيد که ايران مسلح به سلاح هسته ای چه خواهد کرد. بگذاريد هر دو دشمن ما (داعش و ايران) با هم بجنگند و هر دو تضعيف شوند ، در اين شرايط يکی از آنها را تقويت نکنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016