چهارشنبه 28 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

روحانی وزير پيشنهادی علوم را معرفی کرد


محمد فرهادی

نمايندگان مجلس در جلسه علنی امروز با معرفی محمد فرهادی به عنوان وزير پيشنهادی وزارت علوم موافقت کرده و رضايت خود را با صلوات و فرياد چهار چهار نشان دادند.

نمايندگان مجلس در جلسه علنی امروز با معرفی محمد فرهادی به عنوان وزير پيشنهادی وزارت علوم موافقت کرده و رضايت خود را با صلوات و فرياد چهار چهار نشان دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا رييس جمهور صبح امروز در نامه ای به رئيس مجلس شورای اسلامی محمد فرهادی را به عنوان وزير پيشنهادی علوم تحقيقات و فناوری معرفی کرد.

فرهادی سومين گزينه دولت برای تصدی وزارت علوم تحقيقات و فناوری است. روز گذشته مجلس با صلاحيت و برنامه فخرالدين احمدی دانش آشتيانی برای وزارت علوم مخالفت کرد.

محمد فرهادی در حال حاضر رييس جمعيت هلال‌احمر است. و در کارنامه اجرايی خود علاوه بر وزير بهداشت دولت اول خاتمی، وزير فرهنگ و آموزش عالی در دولت دوم ميرحسين موسوی طی سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ بود. همچنين مدتی نيز به عنوان رئيس دانشگاه تهران و قائم مقام جمعيت هلال‌احمر به فعاليت مشغول بوده است.

گفتنی است نمايندگان در حين قرائت نامه معارفه پيشنهادی محمد دهقان قرائت کننده نامه را با ذکر صلوات و فرياد چهار چهار به معنای موافقت با وزير پيشنهادی همراهی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016