شنبه 1 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تمديد سرپرستی نجفی در وزارت علوم با مجوز خامنه‌ای

ایسنا ـ رييس‌جمهور با دريافت مجوز رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم سرپرستی نجفی در وزارت علوم را تمديد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، رييس‌جمهور با دريافت مجوزی از مقام معظم رهبری، برای ادامه سرپرستی سرپرست فعلی وزارت علوم، تا تعيين تکليف نهايی اين وزارتخانه مهلت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۲۹ مردادماه رضا فرجی دانا وزير سابق علوم، تحقيقات وفناوری با رای نمايندگان مجلس استيضاح و برکنار شد که به دنبال آن محمدعلی نجفی با حکم روحانی به عنوان سرپرست وزارت علوم معرفی شد و از آنجا که حکم سرپرستی نجفی ۲۹ آبان ماه به پايان رسيد، رييس جمهور از رهبری معظم انقلاب تقاضای مجوز جهت تمديد مهلت سرپرستی نجفی را کرد که دوره سرپرستی نجفی با حکم حضرت آيت الله خامنه‌ای تا زمان تعيين تکليف اين وزارتخانه تمديد شد.

براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی، مهلت اداره يک وزارت خانه با سرپرست سه ماه است.

لازم به ذکر است رييس جمهور ۲۸ آبان ماه و يک روز قبل از پايان يافتن مهلت قانونی سرپرستی محمدعلی نجفی بر وزارت علوم، محمد فرهادی وزير اسبق آموزش عالی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برای دريافت رای اعتماد به مجلس معرفی کرد که قرار است جلسه رای اعتماد به فرهادی در چهارشنبه پنجم آذرماه برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016