یکشنبه 2 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير پيشنهادی علوم از "فتنه" اعلام برائت کرد


محمدعلی پورمختار

رئيس کميسيون اصل ۹۰ با اشاره به ديدارش با وزير پيشنهادی علوم گفت: فرهادی ضمن اعلام برائت از فتنه ۸۸ امضاء هرگونه نامه در حمايت از فتنه گران را تکذيب کرد و گفت افرادی نام وی را پای نامه آورده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد علی پورمختار در گفتگو خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص وزير پيشنهادی علوم گفت: سابقه مديريت وی در وزارت علوم و وزارت بهداشت قابل قبول است.

نماينده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته بايد سوابق سياسی ايشان نيز بررسی شود.

رئيس کميسيون اصل ۹۰ گفت: در صحبتی که با ايشان داشتم درخصوص امضای نامه‌ای از طرف وی در سال ۸۸ در حمايت از فتنه سوال کردم که فرهادی با اعلام برائت از فتنه ۸۸ صراحتا گفتند که اين نامه را امضا نکردند بلکه افرادی نام ايشان را در آن نامه قرار داده بودند.

پورمختار ادامه داد: فرهادی امروز صبح در حاشيه جلسه علنی در راهروهای مجلس مدتی با نمايندگان گفتگو کرد و پس از پايان جلسه علنی نيز برای رايزنی با نمايندگان در راهروی مجلس و کميسيون‌ها حضور خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016