دوشنبه 3 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات: شبکه ملی اطلاعات به‌معنای محدودیت نیست

• در ده سال گذشته همواره بر شبکه اطلاعات بحث شده است اما هيچ عملی در اين ارتباط با آن رخ نداده است که اين امکانات فراهم شود تا مردم از سراسرکشور بتوانند از آن استفاده کنند.

وزير ارتباطات با با بيان اينکه شبکه ملی ارتباطات يک خواست عمومی بوده است اظهار کرد: هم مقام معظم رهبری و هم مجلس شورای اسلامی همواره برا آن تاکيد داشته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد محمود واعظی در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، در باره بحث اينترنت ملی و اين که آيا اين موضوع محدويت اينترنت و با شعارهای انتخاباتی آقای روحانی درتناقض است، گفت: اين اشتباه است که کسی فکر کند شبکه ملی اطلاعات محدوديت است، شبکه ملی اطلاعات يک مزيت برای مردم عزيرمان به وجود می آورد که بتوانند به سرعت از آنچه در داخل کشور از نظر محتوا توليد می‌شود٬ استفاده بکنند و در دسترشان قرار گيرد.

وی ادامه داد: به هيچ وجه بنا نداريم در کشور محدويتی به وجود بياوريم اين نه خواست نظام است نه با سياست های آقای دکتر روحانی هم خوانی دارد چراکه ما به قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اعتقاد داريم.

وزير ارتباطات با بابيان اينکه شبکه ملی ارتباطات يک خواست عمومی بوده است اظهار کرد: هم مقام معظم رهبری و هم مجلس شورای اسلامی همواره برا آن تاکيد داشته و در برنامه پنج ساله پنجم هم بوده است.

واعظی گفت: در ده سال گذشته همواره بر شبکه اطلاعات بحث شده است اما هيچ عملی دراين ارتباط با آن رخ نداده است که اين امکانات فراهم شود تا مردم از سراسرکشور بتوانند از آن استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016