دوشنبه 3 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

افزايش محدوديت ها و فشارها بر توليدکنندگان بهايی

خبرگزاری هرانا – ماموران لباس شخصی به‌طور همزمان به منزل چند شهروند بهايی در نجف آباد و ويلاشهر مراجعه کرده و ضمن ضبط کامپيو‌تر و کتب مذهبی کارگاه توليدی دو تن از ايشان را تعطيل کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز شنبه ۲۵ آبان ماه ماموران لباس شخصی به‌طور همزمان به منازل چند شهروند بهايی در نجف آباد و ويلاشهر (اصفهان) مراجعه کرده و ضمن تفتيش منازل، کتب، لپتاپ، کامپيو‌تر، سيدی‌ها، شمايل مذهبی و… را ضبط کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع مطلع در اين خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «[ماموران] کارگاه قارچ آقای حقيری از احبای ويلاشهر را پلمب کرده و همچنين در منزل آقای پيروزمندی دستگاهی که مربوط به کار بوده و کيف چرمی توليد می‌کرده را به همراه چرم‌ها و کيف‌ها بردند.»

وی در ادامه گفت: «ماموران هنگامی که وارد کارگاه قارچ آقای حقيری شدند پنجره‌ها را شکسته بخاری‌ها را خاموش و آنجا را پلمب کردند؛ در اين کارگاه عده‌ای از احبا مشغول کار بوده‌اند.»

اين منبع در پايان گفت: «خود اطلاعات رفته و دم کارگاه توليد قارچ يک تابلو زده به علت توليد غير بهداشتی پلمب شده، ولی مشخص نکرده وسايل کارگاه توليد کيف چرمی را به چه علت ضبط کرده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016