چهارشنبه 5 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئيس قوه قضائيه: غرب در مذاکرات هسته ای مانع رسيدن به يک توافق جامع شد

تهران - ايرنا- آيت الله آملی لاريجانی رئيس قوه قضاييه نياز واقعی کشور به انرژی هسته ای را برای دستيابی به يک زندگی بهتر و پرهيز از آلودگی نسبی محيط زيست حق طبيعی کشورها از جمله ايران دانست و گفت: متأسفانه کشورهای غربی و آمريکا در مذاکرات هسته ای مانع رسيدن به يک توافق جامع شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايرنا به نقل از اعلام اداره کل روابط عمومی قوه قضاييه، رئيس قوه قضاييه در جلسه امروز (چهارشنبه) مسئولان عالی قضايی تأکيد کرد ، ملت و مسئولان ايران با استقامت و صبوری مراحل مختلف مذاکرات هسته ای را پشت سر گذاشتند و همزمان غربی ها در هر گام رو به جلو زياده خواهی جديدی مطرح کردند.

وی ادامه داد: نگاه زورگويانه غرب بويژه آمريکا در تمام مراحل و مسير مذاکرات وجود داشته است؛ چنانکه در برخی مراحل می گفتند ۵۰۰ سانتريفيوژ داشته باشيد بعد می گفتند هزار يا دو هزار سانتريفيوژ داشته باشيد و متأسفانه برخی ها در داخل نيز با اين زورگويی غربی ها همراه می شدند که اين اشتباه بزرگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016