دوشنبه 10 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قيمت نان ۴۰درصد گران شد

در حالی که مسئولان ميزان افزايش قيمت نان را ۳۰ تا ۳۵ درصد اعلام می‌کنند، قيمت‌های اعلام‌شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نشان می‌دهد آنچه در عمل اتفاق افتاده، افزايش حدود ۴۰ درصدی قيمت نان است.

به گزارش فارس، در حالی که مسئولان صحبت از افزايش حداکثر ۳۰ درصدی قيمت نان می‌کنند، اما نرخهای اعلامی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران با يک مقايسه سر انگشتی قيمت‌های جديد نشان می‌دهد که قيمت نان ۴۰ درصد افزايش يافته نه ۳۰ درصد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



پيش از اين، قيمت هر قرص نان لواش ۱۶۰ تومان بود که اکنون ۲۲۵ تومان اعلام شده است.

نان بربری از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان، نان تافتون از ۳۰۰ تومان به ۴۲۵ تومان و نان سنگک از ۶۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان رسيده است.

هفته گذشته نيز رئيس اتحاديه نانوايان به خبرگزاری فارس گفته بود که به دليل تورم سالانه و افزايش نيافتن نرخ نان در دو سال اخير پيشنهاد افزايش ۴۰ درصدی نان را داده‌ايم؛ نکته ای که امروز با اعلام قيمت ها تاييد شد.

به گزارش فارس، شب گذشته محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهور اعلام کرد که قيمت نان حداکثر ۳۰ درصد افزايش يافته است.

در همين حال نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ريزی استاندار تهران نيز به خبرنگار فارس گفت که ميزان افزايش به طور ميانگين ۳۰ تا ۳۵ درصد است و ممکن است در برخی موارد کمتر يا بيشتر باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016