پنجشنبه 13 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صادق خرازی: شايعه پراکنان از دوستی و مناسبات صميمی من و روحانی بی خبرند

• من قاطعانه اين شايعه را نه تنها رد می کنم بلکه به کسانی که به اين قبيل شايعات دامن ميزنند، عرض می کنم سابقه آشنايی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی دانند و نمی دانيد، متوجه نيستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داريم.

سيد صادق خرازی با انتشار متنی، برخی شايعات منتشره پيرامون خود مبنی بر کانديداتوری در انتخابات آتی رياست جمهوری را تکذيب کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا؛ متن ارسالی از سوی وی برای خبرگزاری کار ايران، به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا

هر دم از اين باغ بری ميرسد

شايعه و اتهام و بهتان در بستر سياست ايران مضمون و قطعا کاری غير اخلاقی است، حزب ندا و اعضايش، اصلا بنا ندارند وقت خود و حزب را برای پاسخگويی به بسياری از ادعاهای بی اساس،تلف کنند.

تاکيد اصلی همه همفکران اين است بگذاريم و بگذريم وبا عملکرد خود به رقيبان و رفيقان ثابت کنيم که منطق و مبنای کارتشکيلاتی اعضای حزب ندا چيست؟ حزب ندا ميخواهد اخلاق را در متن سياست نهادينه کند،و به منتقدان خود احترام ميگذارد و باور دارد نقد منطقی باعث رشد و تعالی همه و جامعه می شود.

در مورد شخص اينجانب شايعات مختلف و اتهامات واهی سر داده می شود که جداً بايد از شرشيطان بخداوند خبير و بصير پناه برد، اخيرا شايعه ايی مبتنی بر کاندياتوری اينجانب در انتخابات ١٣٩٦ بصورت گسترده در شبکه ها مجازی دامن زدند که خرازی رقيب روحانی خواهد شد!!!

من قاطعانه اين شايعه را نه تنها رد می کنم بلکه به کسانی که به اين قبيل شايعات دامن ميزنند، عرض می کنم سابقه آشنايی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی دانند و نمی دانيد، متوجه نيستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داريم بويژه که ايشان برادر بزرگ من بوده و همواره بر برادر کوچک خود لطف و محبت داشته و دارند، بی ترديد فقدآگاهی، گهگاه انسان را به اشتباه و انحراف می کشاند.

جناب آقای دکتر روحانی شخصيت کم نظيری هستند که در سپهر سياست ايران، از خادمان ملک و ملت ايران بوده و خواهند بود.

دولت ايشان دولت مظلومی است، دولتی است که ميراث دار بسياری از گرفتاری ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نيم نگاهی به واقعيت اقتصادی اجتماعی و سياست خارجی و مشکلات مردم، در خواهيم يافت اين دولت چگونه با صبر و تلاش مظهر فداکاری شده اند، بر هر انسان فطن و فتنه بدوری، لازم است که با چشمان تيز بين حرکت و عملکرد دولتمردان را رصد کنند، آنگاه اگر از عمق تلاش ها و خدمات دولتمردان اگاه شوند، در خواهند يافت روحانی بر شبستان تاريخ ايران بدليل اخلاص وتلاش که دارند در راه خدا و انسانيت گام های بلندی برداشته ماندگارخواهد شد.

حزب ندا و همه اعضايش اينگونه باور دارند که وظيفه ملی و دينی همه کنشگران سياسی، اين است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمايت کنند وجود چنين دولتی که مورد حمايت اقشار مختلف جامعه، قاطبه خردمندان، نخبگان، خبرگان آگاه است، نعمت غير مترقبه الهی بوده و قدردانی از روحانی و دولت خدمتگذارش مرضی خداوند متعال است و برخورداری از ريس جمهوری فهيم و با شخصيتی چون جناب آقای دکتر روحانی، بی ترديد روزگاری آرام، با ثبات، پيشرفته و توسعه همه جانبه را برای کشور در ابعاد داخلی و خارجی رقم خواهد زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016